zaterdag 7 januari 2012

# Uitdaging 10

Een nieuw jaar een nieuwe uitdaging en wel onze 10e!!!
Deze uitdaging stopt op donderdag  19 januari 19.00u!

Er zijn dit keer weer hele mooie prijzen te winnen..
Ik wil de sponsoren daarom ook nogmaals heel erg bedanken!!!

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

 1e prijs Kettingkast: setje lint en houten figuren

2e prijs Nellie Snellen: stempeltje piggy


3e prijs Jane Creative leuke emblessiment bloemen



De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht. 
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen, dus precies aan de sketch houden!!!

De sketch is dit keer gemaakt door: Marianne




Voorbeelden van het designteam:


Judith:

Marianne:

Heleen:

Karin:

Aletta:

Elise:

Jolanda:

Claudia:

Ik wens iedereen heel veel succes maar vooral plezier!!

______________________________________________________




22 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan dames en dat er maar weer een hoop met de wedstrijd mee doen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten hebben jullie allemaal gemaakt! Nu maar hopen op een grote deelname aan de wedstrijd.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes! En een lekkere drukke sketch. Ik ga proberen of ik er een leuke kaart mee kan maken.
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende voorbeeldkaartjes. Schitterende schets Marianne, ik ga er asap mee aan de slag, is een uitdaging ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie voorbeeldkaarten, Marianne de schets was ook erg leuk om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. via via kwam ik op jullie uitdagingblog terecht :)
    Wat een mooie voorbeeldkaarten zag ik staan, Ik ben gelijk aan de slag gegaan.
    ik wil ook een graag meedoen met de uitdaging, mijn creatie heb ik op mijn blog geplaatst evenals jullie link en banner:)
    allemaal veel plezier en succes.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke Sketch en wat een prachtige voorbeelden. De mijne staat op mijn blog klaar.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo ik heb mijn kaartje net geplaatst,en vond het leuk om mee te doen.
    gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer leuk hoor, de nieuwe challenge en ik ben weer van de partij. Prachtige voorbeelden om inspiratie uit te halen dus wat moeten we nog meer.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sketch en wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt door de DT-Teamleden!! Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb m'n kaartje in de bus gedropt. Nu maar duimen... Ik vond het een mooie sketch. Ik hou wel van al die kleine stukjes.

    Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn kaartje zojuist geplaatst, ik vind het een hele mooie sketch, bedankt!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave uitdaging! Echt een ontzettend leuke sketch. Ik heb vandaag voor het eerst een kaartje gemaakt volgens deze uitdaging. Zometeen zal ik deze plaatsen op mijn blog. Ik hoop dat hij wordt goedgekeurd. volgens mij heb ik aan alle eisen voldaan.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het DT team bedankt voor de mooie voorbeeldkaarten.
    Een leuke uitdaging om met deze sketch aan de slag te gaan.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo,
    Wat een leuke uitdaging, ik kwam hem tegen en ben meteen begonnen! nu is mijn kaartje klaar en heb hem erbij gezet.

    Groetjes, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is voor mij de eerst keer dat ik mee doen, maar eens moet de eerst keer worden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo.....even een stomme vraag misschien, maar ik vond de sketch zo onwijs gaaf dat ik nog een kaartje heb gemaakt. Mag ik die dan ook hierbij plaatsen??? Of alleen gewoon op mijn blog?
    Geen idee of je met een of met meerdere kaartjes mee mag doen??? Dat kon ik nergens vinden, of ik heb er misschien overheen gelezen....kan iemand van jullie mij dat misschien vertellen????

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Suus
      Leuk dat je zo enthousiast bent, alleen mag je inderdaad maar met 1 kaartje meedoen.
      Je mag wel je andere verwijderen als je de 2e kaart mooier vind. Als de uitdaging stopt dan pas wordt er naar de mooiste kaart gekeken.
      Groeten Judith

      Verwijderen
    2. Hai Judith,

      Bedankt voor je snelle antwoord!
      Maar....ik vindt ze alle twee leuk geworden, ik hou het dan gewoon bij de eerste, en die andere plaats ik binnenkort wel gewoon op mijn blog. Omdat ik het toch leuk vindt om die te laten zien.

      Groetjes Suus

      Verwijderen
  18. Wat een geweldig leuke sketch, was even goed nadenken hoe of ik het wilde... maar het is gelukt, enne wat een mooie voorbeeldkaarten...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sinds vorige week kan ik weer volger worden en ik zag deze wedstrijd, doe graag mee en wens iedereen veel succes!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuke kaarten zijn er gemaakt de mijn heb ik zojuist geplaatst.
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!